|
|
|
|
KOČA V GOZDU na DVD formatu |
Film Koča v gozdu je od prejšnjega tedna na voljo na prodajnih policah. Celovečerec Koča v gozdu, plod izjemne domišljije kultnih ustvarjalcev filmov, Jossa Whedona (Buffy The Vampire Slayer, Dollhouse, The Avengers) in Drewa Goddarda (Cloverfield, Buffy The Vampire Slayer, Angel, Lost), se prične povsem v slogu grozljivke: pet razposajenih študentov se za konec tedna odpravi v odmaknjeno kočo na podeželju, kjer jih v grozoviti krvavi noči napadejo strašanska nadnaravna bitja. Za tovrstni žanr nič nenavadnega. Toda medtem ko najstniki v strahu za svoja življenja pričnejo z običajnimi paničnimi reakcijami, tehniki v nadzorni sobi opazujejo in tudi narekujejo dogajanje v koči. Njihova vpletenost predstavlja vrh ledene gore v tej neverjetni zgodbi, ki z neizmernim kaosom, divjo domišljijo in humorjem odstopa od običajnih elementov grozljivk.
"Po eni strani je film klasična grozljivka, med gledanjem katere se zatečete k pokovki in grabite partnerja," pravi Goddard. "Toda gre za našo, drugačno različico tovrstnih filmov, kjer so dogodki še veliko bolj divji in nepričakovani. "
Tudi Chris Hemsworth, ki je v filmu upodobil lik Thora, ob branju scenarija sprva ni opazil nikakršne posebnosti. "Najprej se mi je film zdel povsem običajna grozljivka. Nato pa so se dogodki vrstili in z vsako stranjo je bilo navdušenje večje. Vse bolj noro je bilo. Dokler ... Pravzaprav se sploh ne konča. Popelje nas po poti, ki se nam zdi prepoznavna, potem pa se dogajanje počasi obrača v smer, ki je povsem v nasprotju z našimi pričakovanji."
Po besedah Goddarda je zgodba zgolj odskočna deska za vprašanja o človeštvu. "Zakaj človek čuti potrebo po zapostavljanju, zaničevanju in uničevanju mladine? In to ni lastno samo temu žanru, filmom na splošno ali današnji kulturi. Tak odnos do mladine je prisoten že od samega začetka človeštva. In to vprašanje -- vprašanje zakaj -- je vodilo celovečerca Koča v gozdu."
Večplastna zgodba se odvija na dveh povsem različnih prizoriščih, v koči in nadzorni sobi. "Prostora sta si tako različna, da bi ju celo lahko uvrstili v dva različna filma," pravi scenograf Martin Whist. "Razpon, ki smo ga ustvarili, je neverjeten, in predstavlja odličen faktor presenečenja. Koča nas s svojo podobo popelje v obdobje zlate mrzlice v Kaliforniji/obdobje po ameriški državljanski vojni, nadzorna soba pa daje vtis prostorov NASE v Houstonu v 70-ih letih prejšnjega stoletja".
|
|
Cinemania group |
|
|
|
|
|
|
|
|