|
|
|
|
Fahrenheit 9/11 analiziran tudi na univerzah |
Ogromen uspeh filma Fahrenheit 9/11 režiserja Michaela Moora je dokazal, da je polemičnost v Hollywoodu lahko zelo donosna. Nekaj mesecev pred ameriškimi predsedniškimi volitvami 2. novembra je avtor pamfletov Michael Moore poslal v kinematografe filmski dokumentarec Fahrenheit 9/11, v katerem je brez milosti napadel delovanje predsednika Georgea W. Busha po atentatih 11. septembra 2001 in še posebej vojno v Iraku.
Film je v rekordno kratkem času postal najbolj rentabilni dokumentarec vseh časov, potem ko je skupina Disney, v strahu za izgubo dela svoje publike, zavrnila njegovo distribucijo. Fahrenheit 9/11, ki je bil narejen zgolj s šestimi milijoni dolarjev, je samo v Severni Ameriki zaslužil več kot 119 milijonov dolarjev, po vsem svetu pa 220 milijonov dolarjev. "To dokazuje, da je javni napad najboljša reklama," ocenjuje profesor za film Howard Suber s kalifornijske univerze UCLA v Los Angelesu. "Ti filmi kažejo na to, da se je v zgodovini filma pojavila nova oblika oglaševanja," dodaja Suber za AFP. "In ta je skorajda brezplačna!"
Poleg tega je film zaslužen tuda za večje zanimanje za dokumentarni film, ki je bil do sedaj v zatonu. Film Super veliki jaz, prav tako dokumentarec, je doživel izjemen uspeh tako po gledanosti kot po nagradah, ki jih je prejel. Režiser Morgan Spurlock v filmu raziskuje problematičnost hitre prehrane v ZDA na zelo zanimiv način. Cel mesec se je Spurlock prehranjeval izključno v McDonald's-u. Rezeltati takega početja so bili zastrašujoči. Film si bomo lahko pri nas ogledali od 6. januarja dalje.
Več o filmu Fahrenheit 9/11
|
|
Spletne povezave |
|
Uradna stran režiserja - Michael Moore |
|
Cinemania group |
|
|
|
|
|
|
|
|