ZDA v 70. letih 19. stoletja. Inteligentnemu Jacku sledimo skozi pet incidentov in spoznamo umore, ki vplivajo na njegov razvoj v serijskega morilca.
Zgodbo doživljamo skozi Jackove oči. Na vsak umor gleda kot na umetnino, čeprav ima zaradi motnje težave z zunanjim svetom. Kljub temu, da je končno in neizogibno soočenje s policijo vse bližje (kar Jack vidi hkrati kot izziv in pritisk), je v nasprotju z logiko odločen vse bolj tvegati. Cilj je največja umetnina: zbirka vseh njegovih umorov, razstavljena v hiši, ki jo je zgradil.
Jack v pogovoru z neznancem Vergom sproti opisuje svoje stanje, težave in misli. Gre za groteskno mešanico napačnih sklepov, skoraj otroškega samopomilovanja in poglobljenih pojasnil Jackovih nevarnih in napornih manevrov.
Hiša, ki jo je zgradil Jack je temna in zlovešča zgodba, ki pa je predstavljena na filozofski in včasih celo humoren način.