Gin In Čokolada / Crush - KINO - Cinemania group d.o.o., filmi, novice, kino, igralci, nagradna igra, box office
PRVA STRAN NOVICE KINO DVD BOX OFFICE PRESS NAGRADNA IGRA POVEZAVE O NAS KONTAKT
     V KINU      |      PRIHAJA V KINO      |      OZADJA      |      ARHIV
PRIDRUŽI SE NAM NA   ponedeljek, 10 december 2018
Gin In Čokolada (2001)
(Crush) URADNA STRANURADNA STRAN IMDBIMDB
 Gin In Čokolada - Crush
komedija / romantični   |  112 min
DRŽAVA: Nemčija | Velika Britanija
REŽIJA: John McKay
SCENARIJ: John McKay
IGRALCI: Andie MacDowell, Anna Chancellor, Imelda Staunton, Kenny Douhty, ...
DIREKTOR FOTOGRAFIJE: Henry Braham
PRODUCENT: Lee Thomas
"Prvič gre za nesrečo. Drugič za naključje. Tretjič gre... zares."

"Prava ljubezen ne pozna uglednosti"


Zgodba

Tesno povezan svet treh prijateljic se obrne na glavo, ko se ena izmed njih zaljubi v privlačnega 'outsiderja'.

Kate (Andie MacDowell) je ravnateljica ugledne dekliške šole v angleškem mestecu. Stara je 40 let in samostojna. Vsak ponedeljek se v klubu 'Sad Fuckers' dobi še z dvema, tudi uspešnima, samskima prijateljicama, Molly (Anna Chancellor) in Janine (Imelda Staunton). Tam pijejo gin, jedo čokolado in odločajo, katera je 'najbolj nesrečna v tistem tednu'.

Potem pa Kate sreča 20-letnega Jeda, ki je nekoč bil tudi njen učenec. Spontano se odločita za seks. Groza!!!! Kaj naj zdaj pove svojima prijateljicama? Še huje: kaj bosta oni dve storili, če se bo Kate zaljubila v zanjo neprimernega mladeniča in sploh ne bo več nesrečna?

Ko Molly in Janine izvesta za njeno afero, sta ogorčeni - sploh ni njen tip, kakšna sramota zanjo - in začneta uporniško kampanjo. Toda vsak udarec, ki mu ga zadata, Kate in Teda dodatno zbliža. Ko zaljubljenca končno oznanita poroko, Kate zaloti Molly in Teda v nespodobnem položaju. Nastopi katastrofa…….

CRUSH je komedija o grdem obnašanju in ženskem prijateljstvu.

Produkcija

"Komedija govori o tem, kako grdi so lahko ljudje drug do drugega", pravi scenarist in režiser John McKay o svojem prvem celovečernem filmu GIN IN ČOKOLADA. S producentom Leejem Thomasom sta se srečala na Državni šoli filma in televizije, kjer sta skupaj ustvarila nekaj kratkih filmov. Doom and Gloom je leta 1998 sodeloval na festivalu Cannes 1998 in prejel prestižno nagrado Arte Prize za najboljši film na filmskem festivalu Brest. Po uspehu naslednjega kratkega filma, Wet And Dry, ki sta ga ustvarila za Channel 4 in BBC 2, je FilmFour povabil McKayja in Thomasa, da posnameta svoj prvi celovečerec.

McKay je že prej napisal igro o ravnateljici, ki je imela razmerje z mlajšim moškim, svojim nekdanjim učencem. Redno se je sestajala s prijateljico, s katero sta tarnali o žalostnem življenju. McKay pravi, da ima večina iger omejeno življenjsko dobo, vidi jih le nekaj sto ljudi v nekaj tednih, zato se je odločil, da zgodbo obnovi. "Med pisanjem scenarija me je bolj pričel zanimati odnos med prijateljicami. Te se spopadajo z življenjem na svoj način: skupaj jedo, gredo na pijačo, preveč kadijo... In kaj se zgodi, ko se ena zaplete v strastno razmerje, kako reagirajo ostale?" Končni scenarij vključuje tri poklicno uspešne in samske ženske v štiridesetih, kar po Thomasovih besedah pripomore k zapletenosti njihovega medsebojnega odnosa.

McKay je za prizorišče snemanja namenoma izbral angleško pokrajino z nizkimi griči in čudovitimi vasmi, polnimi kamnitih koč. "Ženske so ujete v zanki, saj živijo v sicer lepem, a zelo dolgočasnem kraju. Prihajam iz majhne škotske skupnosti, zato tovrstno življenje poznam bolje od mestnega, čeprav že petnajst let živim v Londonu. Majhna skupnost ti je lahko v veliko pomoč, a ti obenem daje občutek utesnjenosti. V večjih mestih se te ženske morda ne bi nikoli našle. Vas je izredno konzervativna, počutijo se ujete, zato jim je tedenski ritual izredno pomemben."

Iskanje igralske zasedbe za GIN IN ČOKOLADO je bilo izredno zapleteno, poiskati je bilo treba ustrezno skupino žensk in dva precej različna moška, ki dvorita Kate. Igralko za vlogo Kate, ravnateljice, ki predstavlja steber skupnosti, a si želi nekaj bolj razburljivega, so producenti iskali v Veliki Britaniji in Ameriki. Andie MacDowell je njen menedžer poslal scenarij. Sprva jo je, čeprav je bila kot zvezda v filmu Four Weddings and a Funeral vajena besede f**, odbil močan prvotni naslov (Sad Fuckers Club): "Ko sem prebrala scenarij, se je poimenovanje tega tedenskega srečanja zdelo povsem smiselno," pravi Andie MacDowell. "Gre za najbolj zapleten lik po moji vlogi v filmu Sex, lies and videotape. Imam občutek, kot da sem na to vlogo čakala. Lik Kate je izredno zapleten in ob tako močnem scenariju imamo priložnost, da smo bolj ustvarjalni in da poskrbimo za čim večjo zapletenost. Pri večini filmov, dolgih približno 90 minut, nam ni treba preveč razmišljati. Tokrat pa gre za izredno globoko komedijo in dramo. Življenje je komično, ne glede na vse težave. Ponavadi v vsaki stvari najdeš delček komedije." McKay pravi, da so potrebovali igralko, ki bi upodobila konzervativno žensko, ki se nenadoma odloči spremeniti življenje in se zabavati. "Andie je ena redkih igralk, ki je dobra in spodobna, a obenem lahko uživaš v njeni nagajivosti. V filmih pogosto igra ženo ali punco, pri čemer je izvrstna, zdaj pa se je odločila za bolj vsestransko vlogo." Andie pravi, da ima vedno srečo s scenaristi in režiserji (Sex, lies and videotape; Green Card). "John seveda izredno dobro pozna svoj scenarij in čeprav je izredno natančen, spoštuje igralce in prisluhne idejam drugih. Po drugi strani pa se ob njem počutiš varnega, saj je glavni, vodja."

Za Imeldo Staunton, ki igra vlogo Janine, načelnico policije z najstniškim sinom, so se odločili zgodaj. Po besedah McKayja ni bilo nobenih težav: "Imelda je živahna, zabavna, a hkrati iskrena. Ustvarjena je za komedije. V primerjavi s prijateljicama je njen lik spodobnejši.." Imelda Staunton je vlogo Janine sprejela takoj in potrpežljivo čakala na začetek snemanja: "John je odličen režiser. Lepo ravna z igralci in je očarljiv ter zabaven. Ve, kaj hoče, in upam, da smo ga zadovoljili."

Anna Chancellor je imela sprva pripombe na vlogo, saj je v upodobitvi Molly, privlačne zdravnice, ki skuša Kate dokazati, da mladi ljubimec ni zanjo, videla težave. "Molly je antagonistka, ki poganja zgodbo. Težko je zaigrati nekoga, ki ga nihče ne mara, a vseeno privabiti občinstvo. Ne gre za to, da bi ljudem morala biti všeč. Sočustvovati morajo z njo, ko se tako trudi nadzirati položaj. Prijateljstvo treh žensk je v resničnem življenju zelo težko obdržati. Ženske so lahko precej intimne, a to jih lahko uniči. Prijatelji dobro vedo, s kom se lahko družijo njihovi prijatelji, in Molly mora dokazati, da se ne moti o neustreznosti Jeda. Molly je bila poročena trikrat, spremljajo jo tri velike napake." Molly je naša slaba stran. Počne reči, ki jih želimo tudi mi, a se zadržimo.

Iskanje igralca za vlogo Jeda, Kateinega mlajšega ljubimca, je bilo dolgotrajno, takoj ko so zagledali Kennyja Doughtyja, so vedeli, da je pravi - čustven in ne frajerski, privlačen, a močan in miren. Ženske se razburjajo za prazen nič, on pa gre mirno naprej. Zdi se, da prinaša težave, a takšnih težav se ne braniš - izredno privlačen je. Po Thomasovih besedah bi bil Jed v westernu Clint Eastwood, ki prihaja v mesto." Doughty je vloga pritegnila med drugim tudi zato, ker je mladi mož povsem nepredvidljiv. "Popotnik je, in redko stori, kar od njega pričakuješ. Resen je, ko gre za glasbo in Kate. Upre se samo na večerji, ko se mu zdi, da ga obsojajo, pa še takrat izrazi Kate svojo ljubezen." Doughtyju se jed zdi izredno zrel 25-letnik. "Ima izvrsten občutek za čas. Ve, kdaj se mora zadržati, tega pa sam ne zmorem. Smešno, a od Jeda se učim, kako je potrebno stvari najprej pretehtati, preden ukrepamo."

Bill Paterson igra duhovnika, Geralda Farquharja Marsdena, ki bi se moral povsem ujeti s Kate. Bill pravi, da je Gerald dober fant. Ni običajen duhovnik, uživa v življenju in tako kot Kate pomaga pri ohranjanju skupnosti. Če Kate želi nezapleteno življenje, ki temelji na obojestranskem spoštovanju, bo izbrala Geralda. On jo ima za spodobno, malce odmaknjeno žensko. Njuna zveza se mu zdi močnejša kot njej. Paterson je pred desetimi leti igral z Andie MacDowell v BBC-jevem filmu The Object of Beauty in z režiserjem Johnom McKayjem sta že pred snemanjem poznala delo drug drugega.

Producent in režiser se strinjata, da bo GIN IN ČOKOLADA pritegnil predvsem žensko občinstvo, čeprav govori o tem kako v določeni starosti spremeniti svoje življenje ne glede na družbene zapovedi. To je univerzalno vprašanje in se lahko pojavi kadar koli pri obeh spolih.

Igralska zasedba

Andie Macdowell
Ameriška igralka je zaigrala ob Hughu Grantu v filmu Four Weddings and a Funeral. Mednarodno se je uveljavila v uspešnici Stevena Soderbergha Sex, lies and videotape in za vlogo pri losangeleških filmskih kritikih prejela nagrado za najboljšo igralko, hkrati pa še nominacijo za zlati globus. Film Sex, lies and videotape je leta 1989 prejel nagrado Palme D'or na filmskem festivalu Cannes.
Andie je igrala v številnih romantičnih komedijah, med drugim tudi ob Gerardu Depardieuju v Green Card. Ta vloga ji je prinesla drugo nominacijo za zlati globus. Nastopila je v obeh filmih Harolda Ramisa (v Groundhog Day ob Billu Murrayju in Multiplicity ob Michaelu Keatonu), ob Johnu Travolti v filmu Michael in skupaj s Sharon Stone v filmu Alberta Brooksa The Muse. Med ostalimi dramskimi nastopi je tudi film Wima Wendersa End of Violence ter The Player in Short Cuts Roberta Altmana.
Med njenimi najnovejšimi filmi so Harrison's Flowers Elieja Chouraquija (ob Davidu Strathairnu in Adrienu Brodyju), Town & Country Petra Chelsoma (ob Warrenu Beattyju, Diane Keaton in Goldie Hawn), ter Dinner with Friends Normana Jewisona (ob Dennisu Quaidu).
Andie MacDowell je zaigrala tudi s Harveyjem Keitelom v filmu Ginostra.

Imelda Staunton
Kariera Imelde Staunton vključuje komedije na filmskih platnih in televiziji. Pred kratkim je odigrala glavno vlogo v filmu Stevea Barrona Rat. Zaigrala je še v z oskarjem nagrajenih filmih Shakespeare In Love in Sense and Sensibility, pa tudi v filmih Kennetha Branagha, Much Ado About Nothing in Peter's Friends.
Na televiziji je nastopala v humorističnih serijah Is It Legal in The Singing Detective Dennisa Potterja ter posodila glas Bunty v animirani uspešnici Chicken Run.

Anna Chancellor
Najbolj je znana po upodobitvi lika "Duckface", zavrnjene punce Hugha Granta, v uspešnici Four Weddings and a Funeral. Nato je zaigrala v filmih Tom and Viv, biografiji TS Eliota, Princess Caribou, v vlogi Phoebe Cates, in Fairy Tale: A True Story Charlesa Sturridgea. Nastopala je tudi v priljubljeni britanski televizijski seriji Kavanagh QC, zaigrala v zadnjih dramah Dennisa Potterja Cold Lazarus in Karaoke, ter v nagrajeni drami Longitude, posneti po uspešnici Dive Sobell.

Kenny Doughty
Novinca Kennyja Doughtyja lahko ob Anthonyju Hopkinsu, Jessici Lange in Alanu Cummingu vidimo v produkciji Julie Taylor Titus. Na filmskih platnih se je pojavil še v Elizabeth in I Want You Michaela Winterbottoma. Na televiziji je zaigral Younga Scroogea v filmu A Christmas Carol, ter v drami Anorak of Fire.

Bill Paterson
Kariera Billa Patersona vključuje televizijo, gledališče in filmska platna. Na televiziji se je dokazal z glavnimi vlogami v miniserijah Wives and Daughters, The Crow Road in Traffik, filmske vloge pa je odigral v filmih Sunshine Ivana Szaba, Hilary and Jackie Ananda Tuckerja, in ob Johnnyju Deppu v celovečercu Terryja Gilliama The Man Who Killed Don Quixote.

Filmska ekipa

John McKay (režiser/scenarist)
John McKay je diplomiral na Državni šoli filma in televizije, kjer je ustvaril kratki film Doom and Gloom, ki je tekmoval na filmskem festivalu Cannes in prejel nagradi na festivalih v Brestu in Luzernu. Drama Psychos mu je prinesla nominacijo za nagrado BAFTA za najboljšega novinca. Med njegove kratke zgodbe štejemo še Wet and Dry, Favourite in The Price. Prav slednji je med kratkimi filmi zmagal na tekmovanju Stella Screen Shorts.
Kot igralec je McKay nastopil v igri Dead Dad Dog v gledališčih Traverse in Royal Court, ter v igrah Onan in Me Myself Us v gledališču Assembly. Med njegovimi radijskimi scenariji za BBC sta Aesthete's Foot (21 epizod), ki je bil nominiran za nagrado Sony, ter Soft Top, Hard Sell.

Lee Thomas (producent)
Lee Thomas je ob režiserju Johnu McKayju ustanovitelj in direktor produkcijske hiše Pipedream Pictures Ltd.

Po kratki karieri v Londonu, kjer je prodajal japonske delnice, se je preselil na Japonsko, kjer je nastopal v gledališču in delal za medijskega velikana Dentsu. Nato je ustanovil lastno produkcijsko hišo (s Kanadčanom Garyjem Schwartzom) in režiral ter produciral dokumentarce za japonsko televizijo. Ob povratku v Veliko Britanijo se je vpisal na Državno šolo filma in televizije, kjer je pričel sodelovati z Johnom McKayjem.
Ob svojih projektih je med drugim produciral tudi kratka filma Jump Boy (Channel Four in BBC) in Dr Dolittle and The Nativity ter nekaj japonskih reklam.
Med zadnjimi produkcijami sta The Linesman, kratki plesni film za BBC, in Ossie Ardiles: Made in Japan, enourni dokumentarec o med japonsko mladino vse bolj priljubljenem nogometu.
V KINU: december 2018
 Suspiria / Suspiria  Suspiria
(Suspiria)
6.12.2018
 Tisti čas leta / Den tid på året  Tisti čas leta
(Den tid på året)
20.12.2018


PRVA STRAN

NOVICE
Mediji o nas
Arhiv


KINO
V kinu
Prihaja v kino
Arhiv


DVD
Na DVD-ju
Arhiv


BOX OFFICE
Distribucija - SLO
Top all time - SLO
Obisk - SLO


PRESS

NAGRADNA IGRA

POVEZAVE



O NAS

KONTAKT

Facebook Cinemania group
KONTAKT